איזה עגלות הפרימיום הרסו לי את הסופש

מנשא לאופניים במקום עגלות תינוק פרימיום
עגלות תינוק פרימיום? לא בתקציב שלי.. אנחנו פשוט חיברנו את מתוקונת לאופניים.. טריק של חד הוריות

בתוך הסופה המטורפת,

כשאנחנו מתכרבלות בבית וכל מה שאת רוצה זה לשחק עוד קצת עם המתוקונת שלך, שבכתה כל הלילה ועכשיו דווקא מתחברת מאוד לדובי שסבתא הביאה, הפילו לי את כל התוכניות. זוכרים שסיפרתי לכם על הרעיון הדבילי להקים חניון עגלות לתינוקות, שיהיה השפיץ של רשת בתי הקפה לאמהות.. אז זהו: אחרי שלקחתי מידות, חפרתי באתרים וגם ביקרתי בלא מעט חנויות, הצלחתי לשכלל את כל המרכיבים לשלוש מטר מרובע ואז הגיעו עגלות תינוק פרימיום שהרסו את כל התוכניות.

כי הייתם חייבים להגביה את העגלה, לאפשר לה להתכוונן ועוד תא מאחורה שמסבך את כל הדברים. אני חשבתי פרקטי: עיצבתי חניון קומות שהיה בו מקום לכולם, אפילו עגלות לתאומים, אבל את מגבלת הגובה (שבקיפול הופכת לאורך) לא לקחתי בחשבון. טעות של דלפונים, שכן אני מעולם לא חשבתי לקנות עגלת פרימיום למתוקה שלי – פשוט לא היה בתקציב.

אז על הבוקר טלפון מאשתו המעושרת של הבוס, ו”איך לא חשבת על זה? כולן קונות פרימיום..” ויופי. במקום לחגוג חנוכה אני צריכה להתחיל הכל מחדש. שיהיה לכם חג שמח ותשמרו לי סופגנייה.

אנחנו נאכל בחושך 😦

ענת ומתוקונת

 

Leave a comment